AnasayfaGündemBüyükşehir’den İlaçlama Seferberliği: 17 İlçede Kesintisiz Mesai
Büyükşehir’den İlaçlama Seferberliği: 17 İlçede Kesintisiz Mesai
Manisa Büyükşehir Belediyesi, havaların ısınmasıyla birlikte il genelinde haşere ve vektörlere karşı yürüttüğü ilaçlama çalışmalarına Alaşehir ilçesinde hız kesmeden devam ediyor.
Manisa Büyükşehir Belediyesi, havaların ısınmasıyla birlikte il genelinde haşere ve vektörlere karşı yürüttüğü ilaçlama çalışmalarına Alaşehir ilçesinde hız kesmeden devam ediyor. Vatandaşların yaz aylarını rahat, sağlıklı ve huzurlu bir ortamda geçirmelerini hedefleyen Büyükşehir ekipleri, 17 ilçenin tamamında gece gündüz demeden yoğun bir mesai harcıyor.
Veteriner İşleri Dairesi Başkanlığına bağlı Vektörlerle Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, zararlıların üreme odakları olan sulak alanlar, rögarlar, çöp konteynerleri ve kışlaklarda düzenli denetim ile ilaçlama faaliyetlerini kesintisiz sürdürüyor. Bu kapsamda Alaşehir ilçesinde yürütülen çalışmalarda Manisa Büyükşehir Belediyesi, 20 araç ve 30 personelden oluşan dev bir kadroyla ilçe merkezindeki tüm cadde ve sokaklarda eş zamanlı olarak gündüz ve gece ilaçlaması gerçekleştirdi.
“17 İlçemizde Çalışmaya Devam Ediyoruz”
Yürütülen çalışmalar hakkında bilgiler veren Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, halkın sağlığı ve huzuru için tüm imkanların sahaya sürüldüğünü belirtti. Başkan Dutlulu, “Alaşehir ilçemizde başlattığımız ilaçlama seferberliği ile cadde cadde, sokak sokak çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Vektör ve haşere oluşumunun önüne geçmek amacıyla ekiplerimiz hem gündüz hem de gece mesaisinde sahada titizlikle görev yapıyor. Daha temiz, daha sağlıklı ve yaşanabilir bir Manisa hedefimizle 17 ilçemizde çalışmaya devam ediyoruz. Araç ve personelimizle 7/24 görev başındayız. Vatandaşlarımız, ilaçlama araçlarımızın anlık konumunu, güzergahını ve kamera görüntülerini ‘Üzüm’ uygulamamız içindeki ‘Hizmet Aracım Nerede?’ modülünden canlı olarak takip edebilirler” dedi.
“Şadi Başkan Mahallende Söz Sende” programı kapsamında Kızılcıklı Mahallesi’ni ziyaret eden Nilüfer Belediye Başkanı Şadi Özdemir, mahalle sakinlerinin taleplerini dinledi.
İzmir Büyükşehir Belediyesi İZSU Genel Müdürlüğü, Ödemiş’te yağmur suyu yönetiminden içme suyu iletim hatlarına, yeni su kaynaklarından şebeke rehabilitasyonuna kadar kapsamlı bir altyapı dönüşümü yürütüyor.
İzmir Büyükşehir Belediyesi İZSU Genel Müdürlüğü’nün 41 milyon liralık yatırımla Aliağa’da başlattığı yağmur suyu hattı çalışmalarıyla, özellikle yoğun yağışlarda yaşanan su baskınlarının önüne geçilmesi hedefleniyor.
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi öncülüğünde Kandıra’da düzenlenen eylül ayı imar toplantısında yapı sistemleri ve şantiye denetimleri gibi birçok teknik konu ele alındı.