Kurumsal odaklı iletişimle Mastercard, gençler için en çok tercih edilen teknoloji şirketi olarak dikkat çekiyor; yenilik ve kariyer fırsatlarıyla öne çıkıyor.
Global ödeme çözümlerinde lider konumunu sürdüren Mastercard, Youthall tarafından bu yıl beşincisi düzenlenen Youth Awards’ta “En Çok Çalışılmak İstenen Teknoloji Şirketi (50-999 Çalışan)” kategorisinde altın ödüle layık görüldü. Şirketin dijitalleşme ve inovasyon odaklı yaklaşımı, genç yeteneklerin kariyer hedeflerinde önemli bir çekim merkezi oluşturuyor.
Yapay zeka destekli ödeme çözümleri, dijital güvenlik uygulamaları ve açık bankacılık alanındaki inovasyonlar, Mastercard’ın iş yapış biçimlerini dönüştürürken Türkiye’de de tüketici ve işletmelere katma değer yaratıyor. Ayrıca genç yeteneklerle kurulan işveren markası algısı, küresel ağ ve teknoloji odaklı yatırımların bir birleşimi olarak öne çıkıyor.
Türkiye’nin en büyük gençlik oylaması olarak nitelendirilen yarışmada bu yıl 29 kategoride 180 şirket mücadele etti. Oya katılan üniversite ve bölümlerden gelen oylar toplamda 192.384’e ulaştı. Önceki yıla kıyasla %209 artış gösteren toplam oy, endüstri mühendisliği, bilgisayar mühendisliği ve işletme bölümlerinin sıklıkla oylanan üç bölüm olarak yine öne çıktığını gösterdi. Oy kullanan gençlerin %31,6’sını 3. ve 4. sınıf öğrencileri oluşturdu; Youth Awards, Türkiye’nin en büyük gençlik oylaması niteliğini bu yıl da korudu.
Kaynak: Beyaz Haber Ajansı (BYZHA)