Kurumsal bakış açısıyla görünen üst düzey atamaların etkisini analiz eden kapsamlı bir içerik: değişim, strateji ve iş dünyasında güven.
Türkiye’nin üretim ve teknoloji alanındaki liderlerinden Vestel, üst yönetim kadrosunda stratejik bir yeniden yapılandırmaya gitti. Global marka stratejisini güçlendirmek ve satış-pazarlama süreçlerini entegre yönetmek amacıyla hayata geçirilen bu değişimde, mevcut Global Pazarlama Genel Müdürü pozisyonuna ek olarak Yurt İçi Satış sorumluluğu da bulunuyor. Böylelikle Duygu Badem Uylukçuoğlu, görevine Global Pazarlama & Yurt İçi Satış Genel Müdürü unvanıyla devam edecek.
1984 doğumlu olan Uylukçuoğlu, İzmit’te dünyaya geldi. Lisans ve yüksek lisansını Boğaziçi Üniversitesi’nde tamamladıktan sonra profesyonel kariyerine 2010 yılında Vestel’de başladı. Şirketin ilk MT programını üstün başarıyla bitirdikten sonra pazarlama alanında Uzman olarak görev almış ve 2012 yılında Pazarlama Yöneticiliği rolüne geçmişti. 2016-2019 arasında Pazarlama Müdürü, 2019-2023 arasında Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı olarak görev yapan Uylukçuoğlu, 1 Aralık 2023’te Vestel’in global marka açılımı stratejisi kapsamında iç ve dış pazarlarda pazarlama, marka yönetimi, iletişim, ürün yönetimi ve endüstriyel tasarım sorumluluklarını üzerine alan Pazarlama Genel Müdürü oldu.
2024 yılında ise yurt içi ve yurt dışı pazarlama operasyonlarının entegrasyonu doğrultusunda Vestel Pazarlama Genel Müdürlüğü ile şirketin Global CMO görevlerini de üstlendi.
Kaynak: Beyaz Haber Ajansı (BYZHA)