30 yıllık kuyumculuk tecrübesiyle Said Günay, Lizay Pırlanta çatısı altında sektöre yeni vizyon kazandırıyor. Güven, kalite, sürdürülebilirlik.
Yıllardır kuyumculuk sektöründe kendi markasıyla güven ve kaliteyi ön planda tutan Said Günay, 30 yıllık birikimini yeni nesillere aktararak Türkiye’nin önde gelen markalarından Lizay Pırlanta çatısında yoluna devam ediyor.
Pandemi sonrasında aldığı stratejik kararla kurumsal vizyonunu genişleten Günay, bölgesel çalışmalarıyla sektöre prestij kazandırmayı sürdürürken, ulusal değerlerle aile bağlarını da ön planda tutan farklı bir yaklaşımı hayata geçiriyor. Bu yeni dönemde gelecek vizyonunu kendi çocukları İkranur, Ümmü Gülsüm ve Hiranur’un katkılarıyla şekillendirerek aile işini gelecek nesillere aktarmayı hedefliyor.
“Tecrübe ve güven” odaklı bir misyon benimseyen Günay, uzun yılların birikimini gelecek nesillere güç veren bir temel haline getiriyor. Bu çabanın göstergesi olarak kurduğu akademi, sektör için sürdürülebilir bir yatırım olarak konumlanıyor.
Ayrıca Lizay Pırlanta’nın Piyalepaşa, 5M Migros ve Forum İstanbul mağazalarında kadın müşterilere özel indirimler sunarak müşteri odaklı hizmet yaklaşımını vurguluyor. Başarı dolu geçmişini yeni döneme taşıyan Said Günay, hem sektöre hem de gelecek kuşaklara ilham veren bir hikâyenin aktörü olarak öne çıkıyor.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı